kelanatinta
Wahai Tuhan yang memiliki Arasy yang Agung dan Kursiy yang luas..
Aku memohon kepadaMu Ya Allah..
Kurniakanlah keampunan kepadaku..
lepaskanlah aku dari azabMu yang Maha Pedih..
anugerahkanlah kepadaku petunjukMu yang suci itu..
hantarkanlah kepadaku malaikat yang membisikkan amalan soleh...
kurniakanlah aku dengan ilmu himahMu..
satukanlah hati kami dengan pengetahuanMu..
dan peliharalah hati kami dengan NurMu dan Nur Muhammad KekasihMu..
sesungguhnya kami adalah lemah dan hina di sampingMu..

hambaMu yang hina ini memohon segala keampunan kepadaMu..
kerna terlalu banyak dosaku kepadaMu Ya Allah...
namun Engkau tetap limpahkan kenikmatan kepadaku..
Engkau tetap memberikan aku sebuah penghidupan..
Malah, Engkau tetap tidak pernah putus memberikan petunjukMu yang suci itu kepada ku..
Ya Allah..tetapkanlah rasa cinta ini hanya kepadaMu..
bukan kepadayang selain daripadaMu...
biar aku hilang cinta yang lain....
tapi jangan Kau hilangkan cintaku kepadaMu...


Labels: edit post
Reactions: 
1 Response

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...