kelanatinta

Bismillahirrahmanirrahim...assalamualaikum w.b.t..hari ini Anna ingin berkongsi

rasa terharu dan gembira kerana di hadiahkan sebuah puisi

oleh adikku..terima kasih adik..moga dirimu terus

dalam jagaan Allah s.w.t..=)

Kakak,

Kau sgt berharga dalam hidupku…

Walaupun kite berada dialam maya yang berlainan…

Ku tahu,kau tetap menjadi dan pernah menjadi kakakku…

Ku xsesempurna adik2 lain didunia ni kak……

Ku sgt nakal kak…

Suke menyusahkan idup kakak…

Maapkan aku kak…

Aku syg sgt kat kau…..

Kakak,

Tika aku susa…

Kau sentiasa dengan ku kak…

Terima kasih kak…

Tika aku senang…

Kau sentiasa juga dengan ku kak…

Kegembiraanku bertambah-tambah..

Kakak,

Aku ni lemah dalam agama dan kehidupan ku kak….

Tp kau rela mengajar aku…

Kau rela meningatkan ku padaNYA….

Kau sentiasa bersama dengan ku untuk teman ku

menempuh dugaan hidupku kak…

Kakak,

Maafkan adik mu ini kak….

Segala salah dan silapku kak…

Aku syg sgt dengan kau kakak…

Kakak,

KAU SEGALANYA KAKAK……

-nukilan dari yana-

p/s:buat adikku yana..ketahuilah dirimu akan satu hal

akak juga menyayangimu adikku..moga kita sama2

berada di bawah rahmatNya..insyaAllah..

Labels: edit post
Reactions: 
0 Responses

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...