kelanatinta
Alhamdulillah..
syukur dengan nikmat Allah...
akhirnya ANNA dah berada di semester akhir juga...
bulan JUN ini insyaAllah...
akan tamat pengajian dan akan menempuh alam kerja...

Dah ready ka nak keje nih?
Allah..takut, risau, cemas..huh...semuanya ada...
Moga-moga habis nya di sini, keluar kelak akan dipermudahkan segalanya...
nak berdepan dengan alam pekerjaan sebenar?
betulkah? Allah..macam tak percaya...
cepat sungguh masa itu berlalu..tak sedar pun..

InsyaAllah..doakan ANNA agar bisa menempuhi alam diluar sana dengan baik dan sempurna...
banyak ujian dan cabaran sedang menunggu di hadapan sana...
sungguh! kita tak tahu apa yang sedang menanti kita di hadapan...
Allah..ANNA akan cuba menjalankan tugas yang diamanahkan sebaik mungkin..
akan ku laksanakan tugas ku ikhlas lillahita'ala..
moga-moga ANNA betah berada diluar sana...

terus melangkah dan terus berjuang sehingga ke titisan darah terakhir...
mohon doanya wahai sahabat2 dan semua keluargaku..
perjuangan yang belum selesai disini...
dan akan terus disambung dan terus berjuang hingga ke akhirnya...
insyaAllah...


Labels: edit post
Reactions: 
4 Responses
  1. aya hidayah Says:

    bile nak kawen? heeee...x sbr tgu 1st o2osix yg berumahtangga....=)


  2. anum farida Says:

    as!!!!!!!!nti dah keje leh slalu blanje....kikikikii


  3. anna@badi Says:

    aya hidayah:bila nak kawen? huhu..tutak tau lagi..doa2 kan lah ya..jngn tanya ana ja..anti bila lagi?huhuhu...

    anum:insyaAllah..nanti no hal nak blanja korang sokmo...rezeki tu kita bleh kongsi..huhuhu...untuk sahabat..apa salahnya kan kan? heheheh...


  4. aya hidayah Says:

    hehe....kite lmbt lagiiii.......


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...